Összegzés

hourglass-620397_1280.jpg

Gyorsan múlik az idő, a percek csak úgy peregnek. Az idei nyár is lassan véget ér. Nem igazán szoktam nyaralni és idén sem voltam sehol, de mégis csodás nyaram volt. Már 1 hónapja, hogy belevágtam a bloggerkedésbe, ami számomra egyfajta kikapcsolódás és öröm. Néhány pozitív visszajelzést is kaptam már ami csak arra buzdít, hogy ne hagyjam abba és folytassam, ami csak szintén azt erősíti meg bennem, hogy soha ne adjam fel. El kezdtem kimozdulni, önfejlesztő programokon részt venni, ahol új embereket ismertem meg, ami nagyszerű élmény is volt. Természetesen egyetlen szülőmhöz apámhoz is eljártam vidékre a nyár folyamán, akinél besegítettem a kerti munkálatban, jókat beszélgettünk, volt, hogy szalonnát is sütöttünk és sétálgattunk a természetben. Vendéglátósként nem nagyon van szabadságom, de a munkahelyemen az utóbbi hónapokban is fejlőttem egy-két dologban továbbra is. Röviden ennyit tudok összegezni az idei nyaramról.

drink-864958_1280.jpg

Azonban még teli vagyok tervekkel továbbra is. Szeptemberben például tervezem, hogy újra eljárok statiszta munkákra, ugyanis már régen voltam. Továbbra is sok-sok élménybeszámolóval és hosszabb tartalmasabb blogbejegyzéseket készülök írni a jövőben, valamint folytatni fogom az önfejlesztő rendezvényekre eljárni. Még ebben a hónapban 2 csapatépítő program is lesz, amin nagy valószínűséggel én is részt veszek. Egy pár napos kikapcsolódás vidéken, illetve egy airsoft-ozás. Sok új dologba is szeretnék még az ősz folyamán belevágni, néhány új tanfolyam tervben van, valamint még az írói tudásomat is szeretném fejleszteni. Több újfajta játék estre és hasonló rendezvényekre is szeretnék mindenképp eljutni. A jövőben is teli vagyok tehát tervekkel ami csak arra bátorít, hogy folyamatosan fejlődjek és új élményekkel gazdagodjak, új emberekkel ismerkedjek meg. Ezt a bejegyzésemet most nem is terveztem túl hosszúra nyújtani, viszont szeretném megköszönni ezúton is mindenkinek, hogy olvassátok a blogomat és hiszem, hogy idővel még többen olvasnak majd és az írásaimmal segíthetek másoknak is, még ha csak kikapcsolódás képpen is.