Valami új

A változás szele mindenütt ott van. A fák lehullajtják levelüket, a nyári hőséget fellváljta a hűvös őszi idő, a nap meleg sugarait eltakarják a felhők. Ahogyan az időjárásban vagy a természetben, úgy az embereknél is rendszeres a változás, ami valami újat hoz az életbe, legyen az akár jó vagy rossz, kockázatos vagy biztonságos, veszélyes vagy veszélytelen. A változások mindenképp egy új dolgot hoznak számunkra, ami egy új kezdetet is jelent (valami újat).

20240710_125711.jpg

 

 Egy új kezdet mindig nehéz, nekem legalább is mindig az volt. Túlzottan féltem, hogy mi leselkedik rám a jövőben. Nyilván nem szeretek kockáztatni (kockázatosan élni), de az életem során sokszor adódott úgy, hogy olyan kockázatokat tettem, ami meggondolatlannak vagy túl butaságnak tüntek. Viszont ha ezek nem történtek volna így, akkor az életem során talán nem adódtak volna úgy a dolgaim, ahogy. Hiszen ha nem így lett volna, akkor esetleg sok jó dolog nem úgy alakult volna számomra, ahogy aztán megtörténtek. Akkor meglehet, hogy soha nem lelek igazi őszinte barátokra vagy nem találok rá a jelenlegi munkahelyemre, ahol egy családias és összetartó csapattal dolgozhatok együtt. Végül is kockázat nélkül nem élet az élet és nyilván van, hogy adódnak olyan kockázatok is amikből aztán nem jól sülnek ki a dolgok, de ezekből lehet persze tanulni.

istockphoto-1158388635-612x612.jpg

Az, hogy én most egy blogot írok, amibe most kezdtem bele szintén egy kockázat, hiszen nem vagyok se író, se költő, de bízom benne, hogy menni fog és idővel ezzel tevékenykedhetek. Előfordulhat persze, hogy nem lesznek olvasóim, mert mondjuk nem fog jól menni, mert esetleg nem ez az én műfajom és az élet valami mást tartogat a számomra, de az is lehet, hogy tévedek és ebben lesz sikerem és ebben lelem majd az örömömet (nem csak én, hanem ti is akik olvassátok a blogomat). Viszont, ha nem kezdek bele sose tudom meg. Ha úgy alakulna, hogy ez nem menne nekem, akkor biztos vagyok benne, hogy azért volt, mert valami változás, valami jó változás kezd kialakulni számomra a jövőben. Én viszont bízom abban, hogy a mindennapos történéseimből csipegetve, szemezgetve, megosztva veletek tudok majd segíteni, pozitívan látni és gondolkodni dolgokban. Ezzel tehát elkezdődik egy változás, ami egy bizonyos kockázattal is jár, de mind tudni lehet ez már csak ilyen mindennapos